Utilizator:
Parola:
Am uitat parola... | Cont nou!


Articole Resurse Echipe Competiții Proiecte Forum DevBlogs Locuri de muncă GDROMag Issue#1 GDROCon 2007

 
Forum » Comunitate » Imaginea zilei » Tachyon Game Engine dev screens

Imaginea zilei:
» Tachyon Game Engine dev screens
Postat de nekitu pe 03 Sep 2015 23:20:34 | Galeria "Imaginea Zilei"
Developmentul continua la engine-ul personal hobby, momentan lucrez la un GUI pentru editor side, nu as dori sa foloesc Qt sau Winforms, e mai fun sa iti faci propriul UI.
In imagine e rendering de shapes diverse care vor folosite de editor pentru debugging si visualization of gizmos.
Cubemap o sa fie folosit si pentru PBR (phisically based rendering).
Logging e facut cu printf intr-o consola, iar colorarea textului e facut cu Win32 API (SetConsoleTextAttribute etc.).
Engine-ul e focusat pe multi-core, totul e multithreading aware cu cat mai putine locks, axat pe double-buffering pentru a tine nucleele la lucru mereu, mai multe detalii: http://blog.7thfactor.com

HorusUI demo https://www.youtube.com/watch?v=AsOyWWEgLoQ

Tachyon Engine source code https://bitbucket.org/7thfactor/tachyon

Comentarii pentru aceste imagini:



Pagina 2 din 2 [ 1 | 2 ]

Mesaj Info autor
    Postat la 20 Dec 2015 23:49:53    Subiect: < fara subiect >
nekitu info:

nekitu:

da, Windows, Linux, OSX. Momentan doar pt Windows e platform code. Nu am in plan mobile.

SpoOoOoock! Life Is Too Short For Cheap Chocolate


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 11:33:12
Vârsta: 37 ani
Mesaje: 1169
Locatie: Brasov
Programator
7thFACTOR Entertainment Studios
 

Pagina 2 din 2 [ 1 | 2 ]


Server time: 15:36:41 30.03.2017



[ Termeni si conditii | Contact | F.A.Q. | Funny Pictures ]

© 2006 - 2012 Copyright 7thFACTOR Entertainment - All rights reserved



DT: 133,42809677124ms