Utilizator:
Parola:
Am uitat parola... | Cont nou!


Articole Resurse Echipe Competiții Proiecte Forum DevBlogs Locuri de muncă GDROMag Issue#1 GDROCon 2007

 
Forum » Comunitate » Competiţii » LEAF Gamedev Contest

Competiţie:


LEAF Gamedev Contest
Iniţiator: nekitu, pe 03 Sep 2015 23:07:45
COMPETIŢIE ÎNCHEIATĂ
Perioada: 03 Sep 2015 23:00:00 - 03 Nov 2015 23:00:00
GameDevIs.Cool
The Leaf Knight Adventure
Kodio
Lind

Subiect
Iarasi a venit toamna, asa ca sezonal, dupa un Bacovia, ar veni randul frunzelor moarte sau semi-moarte, deprimant, dar frumos.
Subiectul e frunza de toamna, orice tip de joc e permis atat cat timp gameplay-ul include ca si subiect principal frunza de toamna.

Conditii
Jocul trebuie sa fie un produs final, instalabil, cizelat, de o calitate apreciabila, productiile facute in graba nu se accepta si vor fi descalificate (GDRO isi rezerva dreptul de calau)
Nu se accepta artwork luat de altundeva, ci doar original.
Sunetele pot fi luate de oriunde, ideal din pack-uri specializate sau si mai bine originale create de catre developer.

Premii
I - Cupa GOLD GDRO + Tricou GDRO
II - Cupa SILVER GDRO + Tricou GDRO
III - Cupa Bronze GDRO + Tricou GDRO


Multumiri sponsorului secret pentru premii.

Spor la GD!


Participanţii şi producţiile lor:

Loc Echipã Titlu producţie Link de download Înscrisă de
1
( 59 pts )
Kodio
Nota ta: 0.0


Lind
Download
~25 Mb
korbul
2
( 26 pts )
GameDevIs.Cool
Nota ta: 0.0


The Leaf Knight Adventure
Download
~15.1 Mb
AngeReveur


Comentarii pentru aceastã competiţie:



Pagina 1 din 4 [ 1 | 2 | 3 | 4 ]

Mesaj Info autor
    Postat la 04 Sep 2015 00:11:33    Subiect: < fara subiect >
AngeReveur info:

AngeReveur:

Wow e prima data cand reusesc sa prind inceputul unei competitii, desi sunt foarte ocupat in timpul saptamanii, nu pot rezista sa nu particip, imi place tema, pare foarte interesanta si originala.

Nekitu, am o idee, crezi ca ar fi posibil sa trimiti tuturor userilor care au participat la competitiile anterioare un mail de instiintare ? de multe ori am patit sa prind doar sfarsitul competitiilor, iar cum site-ul a fost inactiv ceva timp, poate unii useri au uitat sa mai il verifice periodic.



Status:
Înregistrat pe:
15 Nov 2009 01:57:16
Vârsta: 28 ani
Mesaje: 39
Locatie: Oradea
Programator
GameDevIs.Cool
 
    Postat la 04 Sep 2015 10:47:35    Subiect: < fara subiect >
EvilWorks info:

EvilWorks:

Super, particip si eu.

@AngeReveur, foarte buna ideea.


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 20:22:32
Vârsta: 29 ani
Mesaje: 224
Locatie:
Programator
Evil Works
 
    Postat la 04 Sep 2015 12:13:29    Subiect: < fara subiect >
nekitu info:

nekitu:

Am facut design la tricouri, o sa ma interesez si de cupe, asa ca la treaba! Smile

SpoOoOoock! Life Is Too Short For Cheap Chocolate


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 11:33:12
Vârsta: 37 ani
Mesaje: 1169
Locatie: Brasov
Programator
7thFACTOR Entertainment Studios
 
    Postat la 04 Sep 2015 12:17:47    Subiect: < fara subiect >
EvilWorks info:

EvilWorks:

Frumos designul tricoului.

Pentru cupe ai putea sa folosesti o imprimanta 3D. In felul asta ai control absolut al designului lor. Just a thought.


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 20:22:32
Vârsta: 29 ani
Mesaje: 224
Locatie:
Programator
Evil Works
 
    Postat la 04 Sep 2015 12:52:58    Subiect: < fara subiect >
AngeReveur info:

AngeReveur:

Wow, imi place foarte mult designul tricoului, ma ambitioneaza sa trag tare sa prind un loc pe podium Very Happy.



Status:
Înregistrat pe:
15 Nov 2009 01:57:16
Vârsta: 28 ani
Mesaje: 39
Locatie: Oradea
Programator
GameDevIs.Cool
 
    Postat la 04 Sep 2015 15:05:34    Subiect: < fara subiect >
tyger22 info:

tyger22:

hmmm,2D,3D or it doesn't matter as long as it's funny ?


Status:
Înregistrat pe:
27 Jun 2011 22:48:31
Vârsta: 24 ani
Mesaje: 37
Locatie: Botosani
Programator junior

 
    Postat la 04 Sep 2015 15:35:08    Subiect: Re:
korbul info:

korbul:

AngeReveur a scris:

Wow e prima data cand reusesc sa prind inceputul unei competitii, desi sunt foarte ocupat in timpul saptamanii, nu pot rezista sa nu particip, imi place tema, pare foarte interesanta si originala.

Nekitu, am o idee, crezi ca ar fi posibil sa trimiti tuturor userilor care au participat la competitiile anterioare un mail de instiintare ? de multe ori am patit sa prind doar sfarsitul competitiilor, iar cum site-ul a fost inactiv ceva timp, poate unii useri au uitat sa mai il verifice periodic.


Eu folosesc un website care face tracking la forumul gamedev.ro si asa stiu cand apare o noua competitie Smile

Cat despre concurs, I'm in.

The best day of your life will begin with a morning ...


Status:
Înregistrat pe:
26 Nov 2007 21:53:37
Vârsta: 27 ani
Mesaje: 91
Locatie:
Programator
Esotheria
 
    Postat la 04 Sep 2015 15:37:46    Subiect: < fara subiect >
AngeReveur info:

AngeReveur:

nekitu a scris:

Nu se accepta artwork luat de altundeva, ci doar original.


Mi se pare cam harsh... nu ar fi ok daca am folosi grafica cu licenta open de genul celei gasite pe: http://opengameart.org atat timp cat creditam sursa ? Nu de alta, dar multi suntem one man team, si probabil programatori fara talente de graficieni...

tyger22 a scris:

hmmm,2D,3D or it doesn't matter as long as it's funny ?


2D or 3D as long it has a leaf in it as the main attraction Very Happy

Ultima editare efectuată de AngeReveur pe 04 Sep 2015 15:39:13; 1 editări în total



Status:
Înregistrat pe:
15 Nov 2009 01:57:16
Vârsta: 28 ani
Mesaje: 39
Locatie: Oradea
Programator
GameDevIs.Cool
 
    Postat la 04 Sep 2015 16:17:40    Subiect: < fara subiect >
tyger22 info:

tyger22:

Well,la partea cu artwork,sunt de acord cu AngeReveur . Adica nu stiu cum sunt altii,dar eu sunt praf la grafica,desen,etc Smile)


Status:
Înregistrat pe:
27 Jun 2011 22:48:31
Vârsta: 24 ani
Mesaje: 37
Locatie: Botosani
Programator junior

 
    Postat la 04 Sep 2015 17:05:04    Subiect: < fara subiect >
korbul info:

korbul:

Mie imi place ideea de arta proprie. Un adevarat game dev nu foloseste arta de pe open game art Smile

Plus ca sunt 60 de zile. Timp in care se poate face rost de art prin diverse metode gratuite.

The best day of your life will begin with a morning ...


Status:
Înregistrat pe:
26 Nov 2007 21:53:37
Vârsta: 27 ani
Mesaje: 91
Locatie:
Programator
Esotheria
 
    Postat la 04 Sep 2015 23:07:08    Subiect: < fara subiect >
nekitu info:

nekitu:

Nu se discuta, trebuie sa fie arta proprie sau cumparata de la un artist ceva, specific doar pt jocul tau. Daca nu ai cum, faci programmer art, dar sa fie cat de cat nice Smile, altfel find a damn artist!

SpoOoOoock! Life Is Too Short For Cheap Chocolate


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 11:33:12
Vârsta: 37 ani
Mesaje: 1169
Locatie: Brasov
Programator
7thFACTOR Entertainment Studios
 
    Postat la 04 Sep 2015 23:55:43    Subiect: < fara subiect >
AngeReveur info:

AngeReveur:

Roger that, this will be fun, *contemplating about buying a drawing tablet Idea *.



Status:
Înregistrat pe:
15 Nov 2009 01:57:16
Vârsta: 28 ani
Mesaje: 39
Locatie: Oradea
Programator
GameDevIs.Cool
 
    Postat la 05 Sep 2015 00:06:35    Subiect: < fara subiect >
boboS info:

boboS:

Cand zici arta te referi la frunze sau la toate modelele si texturile din joc ? Sa desenezi frunze poate nu e asa greu dar sa faci si textura pentru un trunchi de copac sau sa modelezi ce obiecte sunt in scena e cam greu.

"Noi ne facem ca muncim , ei se fac ca ne platesc"


Status:
Înregistrat pe:
03 Oct 2006 15:53:21
Vârsta: 30 ani
Mesaje: 1029
Locatie: Galați
Programator

 
    Postat la 05 Sep 2015 11:03:36    Subiect: < fara subiect >
EvilWorks info:

EvilWorks:

Ai putea aborda problema graficii din alt unghi. Poti face ceva ca in Minecraft. Sau Limbo.

Ultima editare efectuată de EvilWorks pe 05 Sep 2015 11:03:48; 1 editări în total


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 20:22:32
Vârsta: 29 ani
Mesaje: 224
Locatie:
Programator
Evil Works
 
    Postat la 05 Sep 2015 11:19:21    Subiect: Re:
nekitu info:

nekitu:

boboS a scris:

Cand zici arta te referi la frunze sau la toate modelele si texturile din joc ? Sa desenezi frunze poate nu e asa greu dar sa faci si textura pentru un trunchi de copac sau sa modelezi ce obiecte sunt in scena e cam greu.


Ma refer la tot ce inseamna vizual in joc. Sunt sigur ca puteti gasi alternative. Iti recomand sa faci tu chestii gen pozeaza o frunza, clip it, add it to the game, o sa fii mult mai implinit asa si mandru, stiind ca frunza aia a fost reala si va ramane acolo in joc for ever (or almost).

SpoOoOoock! Life Is Too Short For Cheap Chocolate


Status:
Înregistrat pe:
29 Sep 2006 11:33:12
Vârsta: 37 ani
Mesaje: 1169
Locatie: Brasov
Programator
7thFACTOR Entertainment Studios
 

Pagina 1 din 4 [ 1 | 2 | 3 | 4 ]


Server time: 15:40:03 30.03.2017



[ Termeni si conditii | Contact | F.A.Q. | Funny Pictures ]

© 2006 - 2012 Copyright 7thFACTOR Entertainment - All rights reserved



DT: 270,77603340149ms