Utilizator:
Parola:
Am uitat parola... | Cont nou!


Articole Resurse Echipe Competiții Proiecte Forum DevBlogs Locuri de muncă GDROMag Issue#1 GDROCon 2007

 
Forum » Comunitate » Ştiri » Bitsquid Engine a fost cumparat de Autodesk

Ştire:
Bitsquid Engine a fost cumparat de Autodesk
Scrisã de nekitu pe 10 Jun 2014 01:45:02

Suedezii de la Bitsquid Engine au cazut in pacatul banului si s-au vandut gigantului Autodesk Smile
Mai multe informatii aici http://www.autodesk.com/campaigns/bitsquid

Editat ultima oară de Pintea pe 10 Jun 2014 01:45:02

Comentarii pentru aceastã ştire:



Pagina 1 din 1 [ 1 ]

Mesaj Info autor
    Postat la 11 Jun 2014 07:56:44    Subiect: < fara subiect >
raduangelescu info:

raduangelescu:

bad move si pentru Autodesk si pentru Bitsquid....

AM 30 DE PUNCTE GAMEDEV RO V2. (scriu aici ca sa nu se uite)


Status:
Înregistrat pe:
30 Sep 2006 09:43:25
Vârsta: ? ani
Mesaje: 286
Locatie: Bucharest


 
    Postat la 11 Jun 2014 10:45:59    Subiect: < fara subiect >
Pintea info:

Pintea:

http://www.develop-online.net/news/autodesk-enters-engine-race-with-bitsquid-acquistion/0193892

Cu siguranta e inca o vesta proasta ptr producatorii mai mici de engine-uri.

Cu atatea oferte pe piata maine-poimaine o sa vedem engineuri free to play (parca si vad pop-up cu "buy animation system for 10$") sau engine-uri la 0.99$.



Status:
Înregistrat pe:
05 May 2007 14:50:45
Vârsta: ? ani
Mesaje: 321
Locatie:
Programator
KillHouse Games
 
    Postat la 11 Jun 2014 12:00:08    Subiect: < fara subiect >
pacificat0r info:

pacificat0r:

Uite nekitu, eu zic ca este o idee excelenta. IAP pt tychoon engine.
- Vrei sa se exporte nivelul mai repede, 3$, alftel astepti 1h in plus.


Ultima editare efectuată de pacificat0r pe 11 Jun 2014 12:02:08; 1 editări în total

Am 1000000 DE PUNCTE GAMEDEV RO V2. Le-am gasit la metrou la Unirii.
"o idee valoreaza cat 1000 de chestii ,[..]" - alexandrumrz August 2014


Status:
Înregistrat pe:
21 May 2008 12:59:43
Vârsta: 30 ani
Mesaje: 97
Locatie:
Programator
Independent -- pentru cat timp ?
 
    Postat la 11 Jun 2014 12:04:16    Subiect: Re:
Pintea info:

Pintea:

pacificat0r a scris:

Uite nekitu, eu zic ca este o idee excelenta. IAP pt tychoon engine.
- Vrei sa se exporte nivelul mai repede, 3$, alftel astepti 1h in plus.


Butonul de "Save as..." din editor devine activ doar daca platesti 2$

Ultima editare efectuată de Pintea pe 11 Jun 2014 13:16:57; 1 editări în total



Status:
Înregistrat pe:
05 May 2007 14:50:45
Vârsta: ? ani
Mesaje: 321
Locatie:
Programator
KillHouse Games
 
    Postat la 11 Jun 2014 21:32:46    Subiect: < fara subiect >
cippyboy info:

cippyboy:

Gata, am pus trademark pe In-Engine-Purchases, cand le va implementa UE4 o sa-i dau in judecata, pana atunci o sa-i tachinez sa-mi fure ideea !

On a more serious sidenote, am observat ca au aparut programe de modelare care sunt bazate doar pe realtime rendering cu tot felu de efecte si shadere si cred ca si-au dat seama ca va exista o piata pentru oameni care nu vor chiar 100% realistic looking stuff sau nu vor sa astepte 3 ore ca sa se randeze un frame ! Preview/playability vs accurateness. Si oricum, sa nu uitam ca max code sucks badly Smile



Status:
Înregistrat pe:
04 Dec 2006 17:14:23
Vârsta: 30 ani
Mesaje: 258
Locatie: Bucuresti
Programator
Relative Team
 
    Postat la 13 Jun 2014 12:46:40    Subiect: < fara subiect >
raduangelescu info:

raduangelescu:

mi se pare chestia cu lumion3d ca arata gore Smile) ...

AM 30 DE PUNCTE GAMEDEV RO V2. (scriu aici ca sa nu se uite)


Status:
Înregistrat pe:
30 Sep 2006 09:43:25
Vârsta: ? ani
Mesaje: 286
Locatie: Bucharest


 
    Postat la 17 Jun 2014 13:43:35    Subiect: < fara subiect >
Dark info:

Dark:

1500 USD pentru quake 2 cu umbre.

Meanwhile, in lumea reala, Octane costa 99 USD.

"Am crezut ca esti ceva mai avansat" - Nekitu, 2008 A.D.
Autobaza


Status:
Înregistrat pe:
12 May 2007 20:12:30
Vârsta: ? ani
Mesaje: 782
Locatie:
Programator

 

Pagina 1 din 1 [ 1 ]


Server time: 15:38:33 30.03.2017



[ Termeni si conditii | Contact | F.A.Q. | Funny Pictures ]

© 2006 - 2012 Copyright 7thFACTOR Entertainment - All rights reserved



DT: 148,78296852112ms